Viteazul Jumatate

Standard

Nu am nevoie de tine.
Îmi pot purta bătăliile destul bine…
..doar de jumătate.
Exact jumătate din tine.

Pentru că…
îmi lipsește ochiul tău stâng ca sa pot vedea lumea drept.

Și dacă tu nu vii să mă găsești am să te găsesc eu.
Am să te strig cu jumătate de gură de peste podul pe care îl construiesc până la jumătate.
(Nu pot avansa mai mult. Râul e prea dens, iar valea dintre cei doi munți care ne desparte e prea abruptă.)

Mă strigi cu jumătate de gură că ești dincolo:

Ai nevoie de mâna mea dreaptă
ca să-ți termini de legat șireturile.

Ți-o dau.
Doar dacă promiți să le legi și pe-ale mele.

Așa că această conversație e un schimb:
…iți mai trebuie și o ureche…

”Ce de pretenții” … gândesc în sinea mea.

Cu toate astea mă arunc în apă fără să-mi termin gândul
– acolo unde se termină podul și apa e prea densă și valea prea abruptă.
Mă arunc și înot la suprafață.
(Bine că nu simt decât cu jumătate din piele. Pe cealaltă o ai tu, binențeles)

Și aș vrea să mă scufund sub niște valuri ucigașe ca să fac toată această aventură
mai tragică.
Mai teatrala.
Dacă aș avea un balaur de foc m-aș lupta și cu el..

râul tace în schimb și curge lin când sunt în el.

Îmi trece rapid prin cap că îl vazusem de sus prea învolburat și înfricoșător și obscur.

Și-apoi…
se-aprind luminile albastre în jurul meu când te simt.
Se stinge sunetul când te privesc.
Și n-am nevoie de tine, continui să repet în sinea mea,
…doar de jumătate.

Lasă un răspuns

