Lumea oamenilor mari

Standard

Deci…așa arată lumea oamenilor mari:
Toți sunt experți în ceva,
dețin ceva,
își planifică ceva,
economisesc ceva…

În lumea oamenilor mari mi se face greață.
Ca-ntr-o mașină închisă
în care aerul circulă filtrat:
fără miros de ploaie,
făra parfum de primăvară.
Și când deschid geamul,
ploaia mă izbește violent,
vântul îmi smulge părul
și-mi întunecă privirea:
Căci timpul curge mult prea repede în lumea oamenilor mari.

Ține-ți lumea asta ție.
Coloreaz-o în tine,
croiește-o după asemănarea ta,
încalț-o, apoi, dacă poți…

Eu vreau una în care timpul se măsoară în trunchiuri de copaci…

Taie-mă în două
și caută inelele ce mă ascund și mă dezvelesc:

vreau să văd cât timp a trecut de fapt peste mine.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

