Lumea Cătălinelor

Standard

Ca să cobori în lumea din mine
Îți trebuie o umbră
ca să te văd.
Îți trebuie culoare
ca să exiști.
Îti trebuie lumină
ca să devii culoare.
Războiul dintre culori si non-culori e lumea mea.

Ca să cobor în lumea din tine
trebuie să-mi părăsesc umbrele
ca să mă vezi,
trebuie să mă fac lumină
ca să exist,
trebuie să-mi caut culorile
ca să devin lumină.

Înger stupid cu aripi imaculate
Nimeni nu te vede,
nimeni nu te simte.
Cu toții suntem orbi aici în lumea din mine.

Te provoc:
Aruncă-te în prăpastia din mine.
Ar dura mii de ani ca să ma atingi.
Te provoc:
Aruncă-te în mare pentru mine.
Te provoc să mori ca să-mi dovedești că ai trăit.

Voi fi cea care a pus piatra peste mormântul Demiurgului.
Cea care a rupt echilibrul.
Cea care a distrus lumea
dintr-o provocare.

Provoacă-mă:
Să-ți smulg aripile
și să-mi fac din ele trofeu de război.
Provoacă-mă:
Să conduc un car de foc
și să pârjolesc lumea, târându-te legat în urma mea.

Înger stupid cu aripi imaculate…
cine te vede acum? cine te simte?

Când va veni sfârșitul tău,
când soarele va arde atmosfera,
voi rămâne în lumea vulcanică din mine
privind în jos cu dispreț la cerul lumii tale,
la culorile care te compun,
în râul de lavă ce-mi stinge setea după echilibru,
aici, in lumea Cătălinelor.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

