Lumină

Standard

N-am deschis azi pleoapele când m-am trezit.
Aveam încă părul încâlcit în nori
și Soarele îmi torcea alene pe piept
raze de lumină.

-Scoală, îmi surâde cineva.
Și deschid ochii la Întunericul din cameră:
Întunericul meu,
pe care ochi din altă lume
îl visau Lumină.

2 răspunsuri »

  1. ca-n dupa-amiezelede vara cand ma trezeam in camera racoroasa cu fereastra spre gradina:) daca n-ar veni ultimele vorbe sa mai adauge un sentiment din alea care iti fac piele de gaina:)

Lasă un răspuns

