Cântec de huțuluș

Standard

Îmi vine câteodată în minte
o imagine de-a ta –
o schiță
fără contur.

Sunt doar aceste corzi
ce cântă în tine.
Le acorzi cu migală între ochi
și glezne
și le păstrezi cu grijă pentru că
ele sunt tu.

Și de câte ori cânt la corzile din tine
ridici fruntea și mă privesti.
Și de câte ori mă privești
hârtia mea se șifonează
și zâmbește.

Poate că e o vibrație, acest Univers,
și poate că toți vibrăm în aceleași nuanțe.

Nu imi amintesc niciodată
cum arăți,
dar știu cum ești:
aceste sunete colorate
pe care le cântă degetele mele în tine
îmi plac.

Lasă un răspuns

