Odă Pătlăgelei Roșii

Standard

Când te-am zărit întâia oară –

Ooo tu! fiică plăpândă a Demetrei! –

crescută odată cu Luna plină

în paharul de plastic de pe balconul meu,

ceva în mine a strigat:

Ofrandă zeilor să fie ochiul meu cel drept

și-apoi cel stâng!

Căci,

pentru ce să  am nevoie de ochi în această lume,

când nu există nicăieri frumusețe mai răpitoare ca a ta –

dodoloața mea cea mică și moțată!

Cu pletele răsfirate în două codițe verzi

zâmbind liber la Soare.

Transformă-te inimă într-un bulgăre de pământ!

Aleargă-mi apă limpede de izvor prin vene!

Să-mi întind rădăcinile până în centrul Universului

și-apoi, să-mi ridic brațele către Lumină, așa cum faci tu,

și să cânt doar pentru inimi care mă aud.

Lasă un răspuns

