Jocuri de noroc

Standard

– Ești o găină fricoasă!

– Ce???

– Da! Asta ești!

– Dacă mă arunc, vreau să înghiți 18 furnici din mușuroiul de lângă tine.

– 18??

– Da! Pentru fiecare literă din propoziție!

– 5.

-18!

– 7.

– 18! Cine e o găină fricoasă acum??? Ha??

– Bine! Fie! 18! Dar te-arunci!

Așa m-am ales cu o fractură ușoară la șoldul drept și așa a mestecat amica A,  2 furnici mici, în fața mea, în orarul de vizite al spitalului lugojean. Furnici pe care le-a scuipat, tefere și nevătămate ( fiind mici și iuți de picioare), la insistențele mele.

– Dacă râul ar fi fost mai aproape, l-aș fi ochit din prima și aș fi câștigat! mă înfoiam eu.

După 3 săptămâni ( și nenumărate calcule) râul a fost ochit. De data asta de pe podul de cale ferată ,ce trece deasupra lui, în uralele puștimii adunate gură-cască. Prin urmare, amica A purtase toată săptămâna coiful găinii fricoase ( pe care scria Sunt Găina Fricoasă ).

Nicio furnică n-a mai suferit daune morale.

Lasă un răspuns

