Muerte por chocolate ;)

Standard

Sâmbăta trecută, înarmată cu o tonă de optimism ( de care aflase toata strada, of course) am dat-o în bară cu grație, așa cum se mai întâmplă 😀 . Prin urmare m-am dezumflat. La fel ca brownie-ul pentru care începusem toată această cruciadă ( de care aflase toată strada, of course) .

Rețeta e tot a amicăi Anca și când am citit-o de-aici, am pufnit și am zis ( rotindu-mi ochii arogant la fel ca iepurele acela care se luase la întrecerece cu broasca țestoasă):

– Vai ce ușor!

Și între două: ”Ce simplitate de rețetăă” și ”Uite, că sunt deja și gata” am uitat complet și irevocabil de cuptor, chiar daca Anca avertiza în articol despre acest punct crucial. Eu ( așa cum știe toata strada, of course) aleg de multe ori să ignor sfaturi bune, fiind prea ocupată să-mi număr mușchii de la mâna dreaptă pentru ca apoi să trec la cei de la mâna stângă.

Această poveste mi-a amintit cât este de importantă modestia în viața unui erou care se vrea luptător pentru cauze frumoase și drepte.

Așa că tot ce mai adaug ( subliniez)  la rețeta ”morții” care mi-a ieșit azi, BESTIAL ( lucru de care a aflat toata strada , of course) ;;) ;;) sunt următoarele puncte:

– timp de coacere 25 min la 175º. Daca întârzii o secundă se duce totul pe apa sâmbetei.

– dacă vrei să tai blatul în două și să-l umpli cu mascarpone, gem, sirop de ciocolata etc îl lași prima dată LA RĂCIT, că dacă nu, ”dezastru” e un cuvânt mititel în comparație ( yeah, yeah…pentru unii e evident, iată că mie îmi trebuie dovezi 😀 )

Apoi îl abordezi CU GRIJĂĂ! Ca orice suprafață instabilă care trebuie ridicată e recomandat să o susții prin cât mai multe puncte de sprijin. După ce am eliminat din ecuație roboții și ventuzele electromagnetice din atelier, pe post de unelte ajutătoare, am făcut până la urmă o rețea de 3 cuțite lungi sub ea (Remarcându-mi planul bine pus la punct, bunica mi-a zis că aș putea să montez cu succes un număr de magie 😀 )

Iată și poza isprăvii:

 

 

 

 

Lasă un răspuns

