Inimioare la reducere

Standard

corazones-rosas

– Doaaamne, că mi-e deja lehamite!!

– …?

– De lumea asta consumistă. Cică inimioare de vânzare – că mai un pic și e sfântu Valentin. Două la 5 lei. Reducere!

– Așa se întâmplă în fiecare an…

– Dacă sunt la ofertăă…

– Nici n-ar trebui să se vândă…

– Păi se vând ieftin…

– De parcă oamenii nu se pot iubi fără ele.

– Uite una pentru tine!

– …

– Hi hi.

– Ah…

– Îți place?

– E…ok

– Nuuu-ți plaaaceeee!!!

– Ba daaa…Dacă e de la tine, îmi place.

– Păi m-am gândit la tine. Hi hi. Așa sunt eu: ROMANTIC.

– …

– Ce căutăm aici pe întunericul ăsta? Uite ce vânt rece bate! Stele? Dă-le-ncolo. Vor fi aici și mâine seară.

– Deci ești dispus să revii…

– Chiar te fascinează… Nu înțeleg…

– …? Credeam că și ție îți plac. Doar așa ai zis ieri.

–  Replică de agățat. Credeam că de-asta o spui și tu. Ce ridicol îți șade cu binoclul ăla… Hai c-am glumit. Hi hi.

– …

– Ce copilă ești! De-asta îmi placi așa!

– …

– Podețul ăsta e cam șubred. Și e scris cu graffiti. Sigur au trecut pe-aici toți boschetarii. Uite niște boscheți chiar acolo!

– Lasă că sunt departe…

– De fapt voiam să te sperii un pic. Fetele se sperie din orice, în general. Haaai să meeergeeem. Vreau în mall. Unde e TOATĂ lumea!

– TOATĂ lumea e la mall? Mică lumea sau mare mall-ul?

–  La căălduurăăă! La o beereee! Și vreau să mă uit la niște ipad-uri. Nu vrei să ne luăm la fel? Al doilea e la ofertă!

– Nu.

– Păi da! Că niciodată nu-mi faci pe plac! Întotdeauna trebuie să iasă lucrurile așa cum vrei tu!

– Dar nu vreau nimic…

– Ei lasă că știi bine că EU fac totul – TOTUL – pentru tine. Dar nici că-ți pasă!

– …

– M-am înscris până și la voluntariatul ăla unde ești tu! Pentru TINE!

– Felicitări! Faci o faptă bună, dar m-am înscris singură.

– Ești o nerecunoscătoare! Cum să te las singură de capul tău?? Credeam că suntem o pereche!

– Nu văd care-i legătura…

– Și într-o pereche, oamenii stau mai … lipiți unul de altul…

– până se pierd…unul într-altul…

– Ce lucruri spui! Ce copilă ești!

– …

– Aveam eu o prietenă, acum o lună – era înaintea ta, hi hi, care a plecat singură – SINGURĂ, adică fără MINE – în Anglia. Pentru o săptămână! Normal că i-am dat papucii! Auzi la ea : să se ducă singură pe toate coclaurile când avea prieten. Voia să mă înșele, normal. Dar i-am luat-o înainte!

– …?

– Nu cu tiiinee! Cu alta. Înainte de tine, hi hi. Mai stăm mult pe-aici? Că mă dor picioaaareeeleee! Și degetele de la picioare. Și unghiile. Și bate și vântul…

– Mai puțin…Uite o stea căzătoare! Ce frumos!

– Da da. Ți-ai pus repede o dorință?

– …

– Eu vreau să fiu cu TINE TOT TIMPUL! Să fim DOI în UNUL…

– … ca într-o oferta de șampoane…

– Poate că nu trebuia să spun…

– …

– Că știi că dacă spui, poate nu se mai împlinește…

– Știu.

Lasă un răspuns

