Furtuna

Standard

Nush ce am cu furtunile, dar îmi plac.

În vreme de furtună, lucrurile se schimbă. Mai ales pe plaja din Los Narejos. Valurile se aud mai clar. Nisipul scârţâie mai sonor sub călcâie şi nu e nici ţipenie de om. Ceea ce e relaxant :D.

Prima furtună de vară din acest an ( se recunoaşte uşor pentru că nu-ţi îngheaţă picioarele când aterizezi prin bălţi) n-a fost chiar la fel ca aia shakespeariană, dar nu m-am plâns. Mi-am îmbrăcat în grabă bluza de vânt, am scotocit prin toată casa după umbrelă şi am ieşit ( apoi când am văzut ce-am văzut m-am întors ca să scotocesc după aparatul de pozat ):

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

În drum spre plaja:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

mă gândeam ce e drăgutz că a înflorit poarta de la chinguirito…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

dar chinguirito era închis 😦

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

aşa că după 3 bălţi ( prin care binenţeles că am trecut), 5 mişcări pseudo-acrobatice ( pe care binenţeles că le-am ratat) am ajuns la destinaţie:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Şi nimeni pe străzi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Asa de nimeni că-mi venea să bat la uşile tuturor şi să-i scot afară. Dar au ieşit şi fără să bat eu. Imediat după ce a ieşit soarele. Traversând străzile pline de apa care se scurgea la vale. Aşa că mi-am strâns umbrela ( că e ciudat să te plimbi cu o umbrelă roşie atunci când nu mai plouă) şi m-am plimbat, ca într-un labirint separat de râuri, până acasă.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

End 😛

Lasă un răspuns

